Wednesday, February 18, 2009

Pelancongan ke Tempat-Tempat Menarik di Malaysia

Saya ingin berkongsi pengalaman saya melancong ke beberapa tempat di Malaysia yang saya rasakan amat menarik..ia merupakan saat-saat yang menarik dan indah kerana berpeluang untuk melawat beberapa tempat pelancongan yang ada kelebihan tersendiri..Tambahan pula saya seorang yang suka melancong dan peluang yang ada ini amat bermakna pada saya.cerita yang selanjutnya saya lampirkan di bawah ini....

Pelancongan Ke Genting Highlands Bersama Keluarga Tercinta..

Saat- saat melancong bersama keluarga saya dan keluarga ibu saudara saya di Genting Highlands merupakan peristiwa yang amat bermakna kepada saya kerana detik seperti ini sukar diperolehi kerana masing-masing terlalu sibuk dengan urusan tersendiri. Selain itu, saya juga berpeluang untuk menaiki kereta kabel untuk ke puncak Genting Higlands walaupun ia agak menakutkan. Suasana yang sejuk dan berkabus juga dapat saya rasai semasa berada di sana kerana kedudukannya yang tinggi. Saya juga berpeluang untuk mencuba pelbagai permainan indoor dan outdoor yang terdapat di sana. Antaranya adalah pirate ship, monorail, bumper boat, space shot, corkscew dan sebagainya. Ia agak mencabar namun perasaan ingin mencuba menyebabkan saya abaikan perasaan takut yang dirasai..Di bawah adalah beberapa gambar yang sempat dirakamkan semasa berada di sana...

Bersama keluarga di satu kawasan indoor game

Ini adalah gambar yang diambil semasa mencuba salah satu

permainan outdoor di sana

Ini pula adalah semasa mencuba permainan space shoot....ngeri....

Satu pemandangan yang sempat dirakamkan semasa berada di sana

No comments:

Post a Comment